…. raz na jakiś czas wchodzi do księgarń perełka, którą nie tylko warto przeczytać, ale i warto zakupić, by móc do niej wracać lub, by mogły z niej korzystać kolejne pokolenia.

Taką perełką na pewno jest poradnik „Cyfrowi Rodzice”, o którym pisałam jakiś czas temu. Do dziś polecam tę książkę, a Ci którzy ją przeczytali podzielają moje pozytywne zdanie – jeśli jakimś cudem, jeszcze się z tą książką nie zetknęliście, klik w link i czytamy.

CO TYM RAZEM…

Tym razem wydawnictwo IUVI ma coś dla naszych pociech w bardzo nie pociesznym wieku, książki dla dzisiejszych nastolatków. Jak dla mnie, jeden z trudniejszych tematów, bo obecnie młodzież czyta jedynie wpisy na fb, ewentualnie jeśli książki to wampirologia stosowana.

fullsizerender

Odebrałam taką tajemniczą przesyłkę, która mnie ujęła i zainteresowała bardzo….ha mało tego, piaseczkiem zainteresował się Starszy Syn, dlatego właśnie jego poprosiłam o przeczytanie jednej z książek, której? Nie trudno odgadnąć 🙂

NIC O NICH BEZ NICH

Skoro mam recenzować książki dla młodzieży, postanowiłam, że najlepiej będzie właśnie młodzież o zdanie zapytać. Tym samym, krótki ten post jest zapowiedzią, dwóch kolejnych wpisów recenzenckich, które powstawały we współpracy z naszą młodzieżą w wieku gimnazjalnym.

Wiktor przeczyta:

cover_alcatraz_nowosc

„Piasek Raszida” to pierwszy z pięciu tomów serii „Alcatraz kontra Bibliotekarze” światowej sławy autora znanego w Polsce do tej pory głównie z high fantasy – Brandona Sandersona. Cała saga ukaże się nakładem Wydawnictwa IUVI.

Dominika przeczyta:

rebecca-stead_cover_nowosc

Całkiem obcy człowiek, Rebecca Stead – O nastolatkach, z których każdy usiłuje znaleźć własny sposób, by przetrwać w wariackim świecie, nie łamiąc sobie serca, i nie zwariować.

ZAPRASZAM – JUŻ BARDZO NIEBAWEM!!!

